|
Алар билдирүүдө да, мессенджерде да аныктыгын баалашат. , чыныгы жашоодогу күрөштөрдү жана чыпкаланбаган тажрыйбаларды бөлүшүү бул аудитория менен тереңирээк байланыш түзүүгө жардам берет. Визуалдык аңгемелердин күчү Визуалдар millennials менен катуу резонанс жаратат. Кызыктуу сүрөттөр, кызыктуу видеолор же интерактивдүү инфографика аркылуу болобу, визуалдык баяндоо алардын көңүлүн буруунун жана билдирүүңүздү жеткирүүнүн эффективдүү жолу болуп саналат. Мазмундун бул формасы жагымдуу гана эмес,
ошондой эле миң жылдыктар көп убакыт өткөргөн социалдык медиа платформаларында өтө бөлүштүрүлөт. Социалдык медиа платформаларын колдонуу Millennials ар кандай социалдык медиа платформаларында активдүү, алардын ар бири Атайын жетектөөчү санарип жашоосунда ар кандай максатты көздөйт. Instagram жана Pinterest сыяктуу платформалар көбүнчө визуалдык илхам үчүн колдонулат, ал эми Twitter реалдуу убакытта жаңылыктар жана ой-пикирлер үчүн борбор катары кызмат кылат. Ар бир платформанын нюанстарын түшүнүү жана мазмунуңузду ошого
жараша ыңгайлаштыруу сиздин жетүүнү жана миң жылдыктардын ортосундагы катышууну бир топ жогорулатат. Интерактивдүү жана кызыктуу контентти түзүү Millennials жөн гана пассивдүү эмес мазмунду баалайт. Сурамжылоолор, тесттер жана колдонуучу түзгөн мазмун үчүн мүмкүнчүлүктөр сыяктуу интерактивдүү элементтер катышууну арттырат. Бул ыкма сиздин мазмунуңузду көбүрөөк кызыктырбастан, миң жылдыктарга катышуу жана биргелешип түзүү сезимин берет. Таасир кылуучулардын ролу Influencer маркетинги бул демография менен өзгөчө натыйжалуу. Millennials кызыкчылыктарын жана баалуулуктарын бөлүшкөн таасирдүү адамдарга ишенет.
|
|